بلاگ

آمازون پرایم Amazon prime

آمازون پرایم Amazon prime

اگر از جمله افرادی هستید که به خرید از کمپانی آمازون علاقه مند هستید آمازون پرایم برای شما جذابیت ویژه ای خواهد داشت بنابراین تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آمازون پرایم از جمله سرویس های بسیار مشهور، محبوب و کاربردی شرکت آمازون است. این سرویس خدمات ویژه ای را در اختیار کاربرانش قرار می­دهد. خدمات آمازون پرایم شامل حمل و نقل سریع رایگان برای خریدهای واجد شرایط، پخش مستقیم فیلم ها، نمایش های تلویزیونی و موسیقی، خرید و فروش منحصر به فرد، مطالعه نامحدود و موارد دیگر است. وقتی شما به صورت اینترنتی خرید می­کنید هزینه حمل و نقل آن برای شما اهمیت ویژه ای دارد. به طور مثال مشتریانی که در آمریکا هستند، میتوانند با عضویت در آمازون پرایم از حمل و نقل رایگان دو روزه این سرویس استفاده کنند و کاربرانی که در مناطق دیگر هستند از خدمات سرویس رایگان یک روزه حمل و نقل بهره مند می شوند. اما حمل و نقل رایگان تنها مزیت سرویس آمازون پرایم نیست.

کمپانی آمازون برای مشتریانی که از سرویس پرایم استفاده می­کنند تخفیفات قابل توجهی ارائه می­دهد از این رو با خرید در آمازون پرایم هم میتوانید خرید به صرفه ای داشته باشید و هم از سرویس ارسال رایگان بهره بگیرید. آمازون پرایم از سرویس های الکسا (درباره الکسا بیشتر بخوانید) نیز پشتیبانی می­کند، به صورتی که اعضای آمازون پرایم می توانند با الکسا به کالاهای مورد علاقه ی خود در زمان کمتر دسترسی پیدا کنند و سفارشات قبلی خود را تمدید کنند. آمازون برای آن دسته از کاربرانی که در سرویس آمازون پرایم عضویت دارند یک روز رو به عنوان Prime Day یا روز پرایم تعیین کرده است که در این روز کاربران این سرویس می توانند از تخفیفات قابل توجهی برای برخی از محصولات بهره مند شوند.

ازجمله مزیت های دیگر آمازون پرایم این است که اعضای آن می توانند به تمامی فیلم ها و سریال های روز دنیا دسترسی پیدا کنند و تعدادی از فیلم و سریال ها را به صورت رایگان در حالت آنلاین و آفلاین مشاهده نمایند. همچنین آمازون یک کتابخانه موسیقی با بیش از دو میلیون آهنگ دارد که اعضای آمازون پرایم می توانند این آهنگ ها را بدون نمایش تبلیغ مورد استفاده قرار دهند.

هزینه عضویت در آمازون پرایم سالانه 119 دلار می باشد. در ابتدا می توانید 30 روز عضویت رایگان داشته باشید و در زمان دلخواه عضویت خود را لغو نمایید. همچنین می توانید با بهره گیری از AmazonPrime’s gifting عضویت در سرویس آمازون پرایم را به هر کس که دوست دارید هدیه دهید.

لطفا به این مطلب امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *